Część I – poranna
6.00 – 8.00
Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz praca z dzieckiem zdolnym.
8.00-8.30
Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.
8.30 – 9.00
Śniadanie – realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturowych oraz w zakresie o zdrowie. Czynności higieniczne, mycie zębów.
Część II – główna
9.00- 10.00
Zajęcia dydaktyczne kierowane z całą grupą w oparciu o program wychowania przedszkolnego. Zabawy z językiem obcym nowożytnym.
10.00 – 11.00
Pobyt na placu zabaw lub boisku: zabawy zorganizowane i swobodne z wykorzystaniem sprzętu sportowego i zabawek podwórkowych, gry sportowe. Spacery połączone z obserwacją najbliższego otoczenia. Zajęcia dodatkowe/bezpłatne/-np. taniec, zajęcia badawcze, eksperymenty, wdrażanie do programowania.
11.00 – 11.30
Przygotowanie do obiadu, czynności porządkowo – higieniczne.
11.30 – 12.00
Obiad. Czynności higieniczne, mycie zębów.
Część III – poobiednia
12.00 – 13.30
Relaksacja przy muzyce, słuchanie czytanych tekstów, spacery i wycieczki połączone z obserwacją przyrodniczą, praca indywidualna z dziećmi, utrwalanie wierszy i piosenek, przygotowanie do występów.
13.30 – 14.00
Przygotowanie do podwieczorku, czynności porządkowo – higieniczne.
14.14.30
Podwieczorek. Czynności higieniczne.
14.30 – 16.30
Praca indywidualna z dziećmi, utrwalanie wierszy i piosenek, przygotowywanie do występów, zabawy grupowe według pomysłów dzieci lub nauczycieli (z wykorzystaniem zabawek, książek, gier, materiałów plastycznych, przyrodniczych), zabawy dowolne, gry i zabawy ruchowe przy muzyce, rozmowy z rodzicami.
Pobyt na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci.