Część I – poranna
6.00 – 8.00
Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo – stymulującym oraz praca z dzieckiem zdolnym.
8.00 – 8.30
Poranne zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.
8.30 – 9.00
Śniadanie – realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz w zakresie o zdrowie. Czynności higieniczne, mycie zębów.
Część II – główna
9.00 – 9.30
Zajęcia dydaktyczne kierowane z całą grupą w oparciu o program wychowania przedszkolnego. Zajęcia z języka obcego nowożytnego.
9.30 – 11.00
Pobyt na placu zabaw lub boisku: zabawy zorganizowane i swobodne z wykorzystaniem sprzętu sportowego i zabawek podwórkowych, gry sportowe. Spacery połączone z obserwacją najbliższego otoczenia. Zajęcia dodatkowe /bezpłatne/
11.00 -11.30
Przygotowanie do obiadu, czynności porządkowo- higieniczne.
11.30 – 12.00
Obiad. czynności higieniczne.
Część III – poobiednia
12.00 -13.45
Leżakowanie.
Relaksacja przy muzyce, spacery i wycieczki połączone z obserwacją przyrodniczą, praca indywidualna z dziećmi, utrwalanie wierszy i piosenek, przygotowanie do występów, słuchanie i czytanie literatury dziecięcej – dzieci 4-letnie.
13.45 – 14.00
Przygotowanie do podwieczorku, czynności porządkowo-higieniczne.
14.00 – 14.30
Podwieczorek. Czynności higieniczne.
14.30 – 16.30
Praca indywidualna z dziećmi, utrwalanie wierszy i piosenek, przygotowanie do występów, zabawy grupowe według pomysłów dzieci lub nauczycieli (z wykorzystaniem zabawek, książek, gier, materiałów plastycznych), zabawy dowolne, gry i zabawy ruchowe przy muzyce, rozmowy z rodzicami. Pobyt na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci.